زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:27 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
admin-webmaster آفلاین


ارسال‌ها : 29
عضویت: 13 /11 /1392


پیدایش فراماسونری و ارتباط آن با اسرائیل
1- بت پرستی و شرک به خداوند در مصر و به خواست خداوند حضور حضرت یوسف‏(ع) از فرزندان حضرت یعقوب(ع) در مصر و ترویج یکتا پرستی از طرف ایشان و تضعیف شدید بت پرستان و کاهنان معابد.
2- گسترده شدن قوم بنیاسرائیل و قدرت گرفتن آنان در سرزمین مصر. ( از رود نیل تا رود فرات )
3- ترویج تعالیم ماسونی از مصر باستان، کاهنان معابد و جادوگران در بین قوم بنیاسرائیل و اضافه شدن تعالیم شرک آمیز فلسطینیان باستان و شکلگیری تعالیم مختلط با نام کابالا (Qabalah یا Cabbalah یا Kabbalah ) در میان این قوم.
4- قدرتگیری مجدد و با شدت بیشتر کاهنان معابد و ترویج کابالا و اتحاد فی ما بین آنها و فراعنه مصر، اذیت و آزار شدید و به اسارت درآوردن قوم بنی‏اسرائیل پس از وفات حضرت یوسف‏(ع) و قدرت‏گیری فرعون مصر و در نهایت ادعای خدایی فرعون.
5- افول قدرت مصر و نابود شدن فرعون با خواست خداوند متعال درپی رسالت حضرت موسی‏(ع).
6- مهاجرت بنیاسرائیل از مصر به فرمان خدا توسط حضرت موسی‏(ع) و ساکن شدن آنان در صحرای سینا.
7- گوساله پرستی بنیاسرائیل و سپس بازگشت مجدد به دین خدا. ( به دنبال تأخیر چند روزهی حضرت موسی‏(ع) که برای دریافت پیام خدا، به کوه طور رفته بودند، بنیاسرائیل شروع به پرستش گوسالهی سامری کردند و حضرت موسی‏(ع) پس از بازگشت، بسیار ناراحت شدند و این گوساله را از بین بردند و بنیاسرائیل دوباره خداپرست شدند.)
8 - پس از درگذشت حضرت موسی(ع)، پیامبران دیگری نیز بر قوم بنیاسرائیل فرستاده شدند که هیچکدام قدرت حضرت موسی(ع) را نداشتند، در نتیجه قوم بنیاسرائیل به تدریج شروع به ترویج تعالیم ماسونی مصری کردند. در واقع عدهای از آنان قبلاً این تعالیم را در مصر فرا گرفته بودند.
9 - مهاجرت قوم بنی اسرائیل به سرزمین فلسطین کنونی (اورشلیم) توسط پیامبران بعد از حضرت موسی(ع).
10 – قدرت گیری قوم بنی‏اسرائیل در زمان حکومت حضرت داوود(ع) و سالها پس از آن حکومت حضرت سلیمان(ع) که بنیاسرائیل در زمان آن حضرت به اوج قدرت خود رسید و ساخت معبد سلیمان در اورشلیم در زمان آن حضرت و توقیف وسایل جادوگری توسط ایشان از میان این قوم.
11 - وفات حضرت سلیمان(ع) و بازپس‏گیری وسایل جادوگری از سوی جادوگران و تهمت جادوگری به حضرت سلیمان(ع) از جانب مردم بنیاسرائیل.
12 - تسخیر فلسطین توسط بابلیان و ویران شدن معبد سلیمان و اسارت، شکنجه و بردگی قوم بنی‏اسرائیل و کوچ آنان به بابل.
13 - حمله کوروش هخامنشی پاداشاه ایران زمین به شهر بابل، بازپس‏گیری فلسطین از بابلیان و آزاد شدن قوم بنی‏اسرائیل توسط وی و کوچ آنان به فلسطین وبازسازی معبد سلیمان و قدرت گیری مجدد بنی‏اسرائیل.
14- تسخیر اورشلیم به دست رومیان. (به این ترتیب بنیاسرائیل برای چندمین بار توانائی حکومت بر خود را از دست دادند و تحت سلطهی رومیان درآمدند.)
15- ظهور حضرت عیسی مسیح(ع) و آزار رساندن بنیاسرائیل به آن حضرت و پیروانشان.
16- ظهور حضرت محمد(ص) که ایشان هم از آزار بنیاسرائیل در امان نبودند.
17- فتح اورشلیم به دست ایرانیان که در زمان رسالت حضرت محمد(ص) اتفاق افتاد.
18- بازپس‏گیری اورشیلم توسط رومیان.
19- فتح اورشلیم به دست مسلمانان. (از آن پس نام آن شهر به « بیتالمقدس » تغییر یافت.)
20- جنگهای صلیبی و رد و بدل شدن بیتالمقدس بین مسلمانان و صلیبیان.
21- در پی اشغال قدس توسط صلیبیان، بسیاری از شوالیهها و سربازان در قدس ساکن شدند. عدهای از این شوالیهها، مأمور نگهبانی از معابد مخصوصاً معبد سلیمان شدند که این افراد شوالیههای معبد نامیده میشدند. در نتیجهی این مجاورت و نزدیکی شوالیهها با کاهنان به ظاهر یهودی معابد و معبد سلیمان آنان به تدریج تعالیم ماسونی را از کاهنان یاد گرفتند.
22- بازپس گیری بیتالمقدس توسط مسلمانان و فرار صلیبیان و شوالیههای معبد به اروپا.
23- با فرار شوالیههای معبد، تعالیم ماسونی کابالا توسط همین شوالیهها به اروپا راه یافت.
24- به دلیل ماهیت شیطانی تعالیم کابالا و مغایرت آنها با تعالیم کلیسا، واتیکان در صدد مجازات و مقابله با شوالیههای معابد برآمد و بسیاری از آنها را اعدام کرد.
25 - مهاجرت شوالیهها به اسکاتلند (در آن زمان پادشاه اسکاتلند از واتیکان تبعیت نمیکرد) و شروع ساخت اولین لژ فراماسونری مخفی در اروپا با نام لژ « وال بیلدرز » یا « لژ کهن اسکاتلند » که امروزه نیز به فعالیت خود ادامه میدهد و از جمله قویترین و مهمترین لژها در اروپای امروز با تعالیم شیطانپرستی و اشاعه فرهنگ کابالا نیز میباشد.
26- آغاز فعالیت رسمی ماسونها در اروپا با ساختن لژهای متعدد در قرن هجدهم. با کم رنگ شدن نقش و قدرت مذهب در این قرن ، فراماسونها فعالیت رسمی خود را آغاز کردند. به تدریج با کاهش سختگیری واتیکان و توسعهی پروتستانیسم در اروپا، فراماسونها فعالیت خود را افزایش داده و لژهای زیادی را در سراسر اروپا ساختند؛ البته تمام آداب و رسوم فراماسونها و مخصوصاً همجنسگرایی کماکان مخفی و پنهانی صورت میگرفت. زیرا تفکر اکثر مردم اروپا در آن زمان مذهبی بود و در صورت علنی شدن عقاید فراماسونری، حیات این لژها به خطر میافتاد.
27- با استقلال آمریکا در سال 1789، اولین دولت با ارکان ماسونی شکل گرفت.
28- تأسیس سازمان ملل متحد با آرمانهای ماسونی در سال 1945.
29- شکل‏گیری اسرائیل در سال 1948 به عنوان آخرین بازوی اجرایی فراماسونری در عصر حاضر.
30- مسیر تکامل فراماسونری و روند پیشبرد اهداف آن، اقدام اسرائیل و صهیونیسم برای خرید زمین و نهایتاً جنگ برای تصرف فلسطین و اخراج اعراب از آن برای رسیدن به یک هدف مهم انجام شد؛ تشکیل حکومت قدیم ماسون و قدرت گرفتن آنها از رود نیل تا رود فرات در سرزمین موعود (فلسطین اشغالی) و ایجاد یک پایگاه بزرگ و بسیار استراتژیک در دنیا با حمایت هم‏مسلک‏های خود در سرتاسر دنیا برای فراماسونری و نژادپرستی با استفاده از ظواهر دین یهود بر ضد آیین یکتاپرستی دین یهود و همچنین کلیه‏ی ادیان دیگر.

سه شنبه 15 بهمن 1392 - 21:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :